השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    ניקוי יבש רמת גן – מרכז והסביבה

    תושבי המרכז המחפשים שירותי ניקוי יבש רמת גן או תל אביב הם מקומות טובים להתחיל בהם את החיפוש. אזורים אלה כוללים מגוון רחב של מכבסות המציעות שירותי כביסה וניקוי יבש כמו גם מגוון שירותים אחרים. שירותים אלה עשויים לכלול טיפול בבדים עדינים, ציפוי בגדים בשכבות חומר מיוחדות המונעות קיפול, יצירת שכבת הגנה מפני נזקי מזג האוויר ומזיקים, הלבנת בגדים לבנים ועוד. השירות הנפוץ ביותר במכבסות, מעבר לכביסה סטנדרטית, הוא ניקוי יבש. מכיוון שמדובר בפעולה שהאדם הממוצע אינו יכול לעשות בביתו אנו נזקקים לשירותיה של מכבסה מקצועית שתעשה זאת עבורנו.

    "אוקיינוס" – ניקוי יבש רמת גן

    שירות הניקוי היבש שמוצע לכם ב"אוקיינוס" הוא שונה מהשירות המוצע במקומות אחרים. הסיבה טמונה בסוג החומר שמשתמשים בו;

    בעוד ניקוי יבש רגיל משתמש בחומר פטרו כימי אשר מזהם את הסביבה, פוגע בבגדים ונותן להם ריח רע – אנו משתמשים בפטנט בשם Green Earth Cleaning שפותח בארצות הברית ומבוסס על ממס סיליקון, ללא שימוש בכימיקלים. ממס זה ממיס את הכתמים והלכלוך אשר נדבק לבגד ללא פגיעה בסיבי הבד הזקוקים להגנה. דבר זה מאפשר אריכות ימים לבגד, שמירה על חיוניותו וכמובן שמירה על הסביבה.

     ניקוי יבש רמת גן

    עם ניקוי יבש רמת גן מתקדמים לעולם נקי יותר

    השיטה הירוקה שלנו היא ברת קיימא הן לסביבה והן לנו. שימוש מופחת באנרגיה לצורך הכביסה, ניקוי יעיל ללא פגיעה בבגד ומזעור הנזק לסביבה הופכים שיטה זו לטובה ביותר בתחום הניקוי היבש. העובדה כי עלות השירות זהה לעלות של ניקוי יבש אחר מדגישה כי לפטנט זה אין חסרונות – רק יתרונות.

    בנוסף לשיטת ניקוי חדשנית אנו מציעים את שירותינו לבעלי עסקים המעוניינים באופן קבוע לכבס את בגדי העבודה של עובדיהם, כאשר לרשותכם תעמוד מערכת מעקב ובקרה על מחירים, כמויות וכלים לניתוח סטטיסטי. שירותי ניקוי יבש ברמת גן יעילים, מהירים ומקצועיים כאשר בנוסף תיהנו משירות שליח עד הבית.

    פנו אלינו כעת והתקדמו לעולם נקי יותר.

    ניקוי יבש ברמת גן משלוחים

    כמו שאין מים יבשים כך גם אין באמת דבר כזה ניקוי יבש. מדובר על תהליך של ניקוי בעזרת חומרים מיוחדים וזאת כאשר מדובר על בדים שלא ניתנים לכביסה רגילה ועלולים להיפגע. במסגרת ניקוי יבש רמת גן ניתן למסור פריטים שונים ולקבל אותם נקיים כמו חדשים. כיום מקובל לעשות שימוש בחומרים שהם ידידותיים לסביבה, זאת בניגוד לעבר שבו היה נהוג להשתמש בחומרים אשר הוכחו כמסרטנים ומסוכנים מאוד לבריאות. אוקיינוס מתמחים בניקוי בגדים עושים שימוש בחומרים ממסים מסוג סילוקסן, כדי להגן על העובדים במקום. החומר עושה את העבודה בצורה מצוינת ולא מזיק לסביבה.

    ניקוי יבש רמת גן – הולכים על בטוח

    כל מי שמתגורר באזור המרכז זקוק לעיתים לשירות זה או אחר. ניקוי יבש רמת גן הוא שירות שמיועד לאנשים הדואגים לניקיון הבגדים שלהם. לא ניתן לכבס במכונת הכביסה כל בגד, אך זו לא סיבה להתייאש. גם אם לא הצלחתם להסיר את הכתמים מהבגד האהוב עליכם, תמיד תוכלו לפנות למכבסה מקצועית ולהתייעץ עם מומחים בתחום. לא מומלץ לנסות לנקות לבד בגד בחומרים לניקוי יבש, לשם כך נידרש ניסיון רב וכדאי לפנות רק לבעלי מקצוע. ישנם פרמטרים מדויקים שיש לפעול על פיהם:

    • כל פעולת ניקוי יבש אורכת זמן.
    • יש לדעת באיזה חומר להשתמש ובאיזה מינון.
    • יש צורך להתאים את טמפרטורת הניקוי לסוג הבגד.
    • החומרים הייעודיים מסירים את השומן מן הבד והופכים אותו ליותר רך ונעים למגע.

    ניקוי יבש ברמת גן משלוחים רק במכבסת אוקיינוס

    טיפול בבדים עדינים

    ישנם בגדים אשר עשויים מבד עדין שלא ניתן לכבס בכביסה רגילה במכונה, דוגמת שמלות כלה או שמלות ערב העשויות ממשי, סוודרים סרוגים בעבודת יד ובגדי צמר טבעי, צעיפים מבד קשמיר או אנגורה וגם בגדים המעוטרים בחרוזים עדינים אשר עלולים להתנתק במהלך הכביסה. כל אלו ניתנים לניקוי מיוחד על ידי חומרים ייעודיים ועבודת יד עדינה.

    אם יש לכם בגדים עדינים או מיוחדים שהייתם רוצים לשמור עליהם, מומלץ לנביא אותם למכבסה גדולה ומקצועית שמצוידת בכל מה שנחוץ על מנת להביא לתוצאה המוצלחת ביותר.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע נוסף בנושא

      הבגדים שלנו יקרים לנו. לאחר שהשקענו בהם את מיטב כספנו אנו רוצים לשמר אותם עד כמה שניתן ולאורך זמן. שירותי הכביסה של ימינו מציעים לכל דורש מגוון אפשרויות לכיבוס וטיפול בבגדים אשר ישמרו על חיוניותם לאורך זמן. שירותי מכבסה רמת גן יספקו לכל דורש את הפתרון המושלם לטיפול בבדים מכל הסוגים, החל מבגדים עם כתמים קשים ועד בדים עדינים שיש לנקות בזהירות. המכבסות השונות מציעות גם שירותי ניקוי יבש עבור בגדים שהוגדרו ככאלה הניתנים לניקוי בצורה זאת בלבד. במהלך הניקוי היבש ישנו שימוש בנוזל שאינו מים, כאשר נוזל זה נועד להסביר את הכתמים והלכלוך שהצטבר.

      שירותי מכבסה רמת גן

      הבגדים שלנו הם המראה שלנו ושל האופי שלנו, הם הדרך שלנו לתקשר עם הסביבה בלי לומר מילה, לכן חשוב לנו שהם ישדרו את המסר הנכון. בגד אשר נראה מרופט ודהוי עשוי להתקבל לא טוב בפורומים מסוימים. זו הסיבה שאנשים רבים המעוניינים לשמור על בגד מסוים היקר לליבם בוחרים לעשות לו ניקוי יבש.

      "אוקיינוס" מציעה שירותי ניקוי יבש מתקדמים בטכנולוגיית GreenEarth – ניקוי בעזרת סיליקון נוזלי במקום בחומרים פטרוכימיים אשר מזיקים לסביבה. הסיליקון בטוח גם למגע אדם. בשל העובד כי מדובר בחומר טבעי, הבגדים לא עוברים תהליך כימי וחוזרים רעננים לא הריח הרע המאפיין ניקוי יבש. בשיטה זו הבגדים לא דוהים והבדים הלבנים לא הופכים לאפורים כפי שקורה בניקוי יבש רגיל.

      מכבסה רמת גן – טכנולוגיות ניקוי מתקדמות

      "אוקיינוס – מומחים בניקוי ב(ג)דים" מאמינה בגישה ירוקה המבוססת על חדשנות וקידמה. שיטות הניקוי שלנו שומרת בצורה מושלמת הן על בגדיך והן על הסביבה. אוקיינוס מצוידים במכשור חדשני ושיטות מתקדמות המאפשרות לבצע כל טיפול לבגד, החל מהגנה מפני מים ועש, חומרים למניעת קיפול הבגד, הלבנת בגדים ועוד. לא משנה אם יש לך מעיל עור, זמש, מכנס אלגנטי או סריג מבד עדין – מכבסה ברמת גן תחזיר את הבגד לקדמותו – צור עמנו קשר והשליח בדרך אליך.

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      גם וילונות חשוב לנקות!

      בדירה שלכם יש לכם את הווילון הכי יפה שראיתם- וילון לבן וחלק, עם מערכת הזזה נוחה ופשוטה וכל מה שאתם(...)
      המשך קריאה

      חשוב לנקות את השטיחים שלכם

      השטיח, פעמים רבות, הוא לב הבית. השטיח המרכזי בדרך כלל יהיה ממוקם במרכז סלון, ויהיה בעל צבעים ועיטורים שונים, ולא(...)
      המשך קריאה

      פיתוח החדשנות

      קידום חדשנות אוקיינוס תגברה לאחרונה את צוות המחקר והפיתוח שלה על מנת לעודד חדשנות ושיפורים בתוך הקבוצה. עידוד החדשנות, בדיקות ושיפור עצמי,(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני