השארת פרטים בקליק אחד

לפרטים והזמנות מלאו את הפרטים הבאים:


    היתרונות של GREENEARTH

    טוב יותר לסביבה. טוב יותר לבגדים. ללא teas

    שיטת GreenEarth היא יותר מאשר אלטרנטיבה בטוחה מבחינה אקולוגית לפרכלורואתילן. למעשה, היא טובה יותר עבור הבדים. וזו לא סתם דעה אישית – מדובר במדע. חומרים ממסים אינם חזקים או חלשים כשלעצמם. הם רק משמשים כמוביל. עוצמתם נמדדת במידת יכולתם, בשילוב עם תוספים, להמס את החומרים שדורשים המסה מבלי להמס את החומרים שדורשים הגנה.

    למעשה, קיימת נוסחה מורכבת בשם תרשים Teas, אשר מסבירה את האינטראקציות המולקולריות של חומרים ממסים באמצעות הסברים מדעיים מורכבים מתחום מכניקת הקוונטים וצפיפות אנרגיית קוהזיה. אך כל שעליך להבין הוא שהסיליקון הנוזלי של GreenEarth אינו פועל לבדו. זהו חלק ממערכת ניקוי מתוכננת במיוחד הכוללת את הסיליקון, חומר הניקוי (דטרגנט) והתוכניות של המכונה.

    הקסם של שיטת GreenEarth טמון בדרך המיוחדת שבה תוכננה לפעול עם דטרגנטים ופעולת הניקוי של מכונות הניקוי היבש, על מנת להסיר כתמים ולכלוך מסיבי הבד מבלי 'לגעת' בהם. במילים פשוטות, זה כמו להשתמש באזמל לצורך ניתוח כתמים כשכל השאר עדיין משתמשים בגרזן. 'הקסם המולקולרי' של כימיית הניקוי שלנו הותאם במיוחד בעזרת יצרן הדטרגנטים המוביל בעולם, Procter & Gamble. באמצעות המדע ובדיקות, שכללנו את תוכניות הכיול שמפעילות את המכונות. התוצאה? שיטת הניקוי של GreenEarth משחררת ומסירה חלקיקי לכלוך מבדים מבלי להזיק לסיבי הטקסטיל. הבדים נקיים יותר, רעננים יותר ומחזיקים מעמד זמן רב יותר.

    אפילו טוב יותר לרווחיות

    בתוך כל הדיבורים על 'עסקים בני-קיימא', אחת הסוגיות שלעתים קרובות מתעלמים ממנה היא הקיימות של העסק הירוק עצמו. בדרך כלל יקר יותר לספק מוצרים ושירותים ירוקים, אבל מעטים הצרכנים שמוכנים לשלם יותר עבורם. כאשר המעבר לפעילות ירוקה יוצר גירעונות עבור בעלי העסק, העסק אינו יכול לשרוד – וזה לא ממש עוזר לסביבה.

    היתרון המובנה של GreenEarth טמון בכך שזו שיטת הניקוי היבש הירוקה היחידה שהשימוש בה אינו יקר יותר. מכונות שיכולות לפעול עם חומר ממס מסוג סיליקון אינן יקרות יותר ממכונות הניקוי היבש המסורתיות. ניתן להגדיר את פעולתן כך שיצרכו פחות אנרגיה והוצאות, באמצעות השימוש בטכנולוגיות חדשות של סינון קר. בגדים שנוקו בשיטת GreenEarth יוצאים עם פחות חשמל סטטי, מוך, קמטים או צורך בטיפול מיוחד, וכך העיבוד והגימור נמשכים פחות זמן וכרוכים בפחות הוצאות. עם שיפורים כאלה של הפרודוקטיביות והתפעול, המעבר לפעילות ירוקה בעזרת GreenEarth עשוי אפילו לשפר את הרווחיות.

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים רלוונטיים נוספים:

      הניקוי היבש והפתרון האקולוגי שלנו

      ניקוי יבש: סקירה היסטורית קצרה דרך ארוכה מתקופת האימפריה הרומית וטרפנטין ניקוי יבש אינו באמת יבש; מדובר בניקוי בנוזל שאינו מים. חנויות(...)
      המשך קריאה

      היתרונות של GREENEARTH

      טוב יותר לסביבה. טוב יותר לבגדים. ללא teas שיטת GreenEarth היא יותר מאשר אלטרנטיבה בטוחה מבחינה אקולוגית לפרכלורואתילן. למעשה, היא טובה(...)
      המשך קריאה

      מדוע ניקוי יבש בשיטת GreenEarth טוב יותר עבורך?

      ידידותי לאף האם תהית אי פעם מדוע לבגדים שאתה מביא הביתה מניקוי יבש רגיל יש ריח מתקתק מוזר? זהו ריח המשקעים(...)
      המשך קריאה
      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני